Royal Vet

Leczenie i profilaktyka koni - Royal Vet - weterynarz Zamość

Leczenie i profilaktyka koni

Leczeniem oraz profilaktyką koni w Royal Vet zajmuje się dr n. wet. Agnieszka Pomorska – Zniszczyńska. Specjalista chorób koni oraz Specjalista Radiologii Weterynaryjnej.
W celu umówienia wizyty proszę dzwonić bezpośrednio do Pani dr pod numer: 502 989 696

Schorzenia jamy ustnej

Diagnostyka oraz leczenie schorzeń jamy ustnej koni. Ekstrakcje zębów, korekcja wad zgryzu przy użyciu nowoczesnego, bezprzewodowego tarnika Terra Float.

Kolki

Diagnostyka chorób morzyskowych z wykorzystaniem szybkiej diagnostyki ultrasonograficznej oraz badań laboratoryjnych. Zachowawcze leczenie kolek, współpraca ze szpitalem dla koni na Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie oraz Szpitalem na Służewcu w Warszawie (leczenie operacyjne).

Układ oddechowy oraz moczowy

Diagnostyka oraz leczenie schorzeń układu oddechowego oraz moczowego z wykorzystaniem endoskopii, ultrasonografii oraz badań laboratoryjnych.

Kulawizny

Badanie oraz leczenie układu ruchu. Diagnostyka obrazowa kończyn przy wykorzystaniu cyfrowego aparatu RTG oraz wysokiej klasy aparatu USG.

Źrebięta

Diagnostyka oraz leczenie chorób źrebiąt z wykorzystaniem nowoczesnych metod diagnostycznych. Możliwość hospitalizacji pacjenta dzięki współpracy ze szpitalem dla koni w Lublinie na Uniwersytecie Przyrodniczym.

Badanie kupno-sprzedaż

Badanie wykonywanie przed zakupem konia. Składa się ono z dwóch części. Pierwsza jest to badanie kliniczne polegające na dokładnym zbadaniu organoleptycznym konia zarówno w spoczynku jak i w ruchu. Oraz druga część: radiologiczna z wykonaniem 14 zdjęć RTG kończyn. Możliwe jest uzupełnienie badania kupno-sprzedaż o badania dodatkowe takie jak endoskopia układu oddechowego, gastroskopia, dodatkowe zdjęcia RTG wybranych części ciała konia.

Chirurgia

Kastracje ogierów.

Profilaktyka

Szczepienia przeciw grypie, tężcowi, wścieklizna, szczepienie klaczy źrebnych przeciwko herpesvirusowi wg. kalendarza szczepień.
Odrobaczanie wybranym preparatem dobranym po badaniu kału.

Telefon alarmowy, czynny całą dobę - Royal Vet - weterynarz Zamość

Nagły wypadek?
Twój zwierzak potrzebuje pomocy?

Telefon alarmowy

czynny całą dobę