Centrum Zdrowia Gołębi Zamość

Zapraszamy do korzystania z usług sieci gabinetów weterynaryjnych Centrum Zdrowia Gołębi. Tu uzyskasz pomoc specjalistów w zakresie leczenia oraz profilaktyki gołębi pocztowych i ozdobnych oraz nabędziesz preparaty będące w naszej ofercie.

Pierwszy z sieci gabinetów weterynaryjnych Centrum Zdrowia Gołębi utworzony został w marcu 2005 r. Celem leżącym u podstaw jego powołania była chęć stworzenia profesjonalnego ośrodka zajmującego się kompleksową opieką nad gołębiami (zarówno w obszarze żywienia, profilaktyki zdrowotnej, jak i leczenia), a także pragnienie wypełnienia luki istniejącej dotychczas pomiędzy środowiskiem hodowców gołębi, a organami weterynaryjnymi, które – z różnych przyczyn – nie zawsze potrafią w pełni sprostać wymaganiom hodowców i miłośników tych drogocennych ptaków.

Zdając sobie sprawę, iż hodowcy oczekują od lekarzy weterynarii przede wszystkim fachowej opieki weterynaryjnej nad stadem, rzetelnych konsultacji (zwłaszcza w zakresie rozpoznawania przyczyn niepowodzeń lotowych i hodowlanych), a także konkretnych działań profilaktycznych i leczniczych staramy się wychodzić naprzeciw tym oczekiwaniom.

Trzon sieci naszych gabinetów stanowi zespół doświadczonych lekarzy weterynarii z wieloletnim stażem, którzy nieustannie poszerzają i aktualizują zakres swej wiedzy poprzez uczestnictwo w specjalistycznych kursach i sympozjach naukowych, poświęconych problematyce kondycji zdrowotnej i żywienia gołębi.

Zapraszamy do Centrum Zdrowia Gołębi Oddział Zamość – Zespół Royal Vet!